Raak je niet wegwijs in het overzicht van de vervoersaanbieders of weet je niet welk type vervoer je nodig hebt? Heb je hulp nodig of heb je een vraag?
- Contacteer de Mobiliteitscentrale Aangepast Vervoer (MAV) om een oplossing te vinden voor je mobiliteitsvraag. Elke provincie heeft zijn eigen aanspreekpunt.
- Contacteer MeerMobiel en stel je vraag via het contactformulier. We nemen zo snel mogelijk contact op.
- Merk op: MeerMobiel / Inter organiseert zelf geen vervoer!
- Je kan vervoerdiensten opzoeken in onze databank en hen rechtstreeks contacteren.
Wat is een Mobiliteitscentrale Aangepast Vervoer?
Om het versnipperd aanbod van openbaar en aangepast vervoer op elkaar af te stemmen, is er in elke provincie een Mobiliteitscentrale Aangepast Vervoer of MAV actief. Dit is een samenwerking tussen overheden en verschillende vervoersaanbieders.
Je kan een beroep doen op een MAV als je een mobiliteitsbeperking hebt en je hebt hulp nodig bij het zoeken naar aangepast vervoer of advies op maat. De centrale bekijkt je vervoersvraag, gaat op zoek naar het meest geschikte vervoer of geeft je de nodige informatie. Indien nodig verwijst ze je door of organiseert ze zelf je rit.